Ako bi u Vulco servisima sve napravili umjesto Vas kako bi Vaš automobil bio u besprijekornom stanju velika je stvar, a Vi ćete uštedjeti vrijeme i novac. U nastavku je nekoliko korisnih savjeta o tome što možete napraviti i sami. Ako nakon čitanja niste sigurni u to što zapravo treba napraviti, spremni smo pregledati Vaše vozilo ili Vam samo pomoći kakvim dodatnim savjetom.
Preporučujemo da stanje Vašig pneumatika pregledate svakih 14 dana ili pred svaki dalji put. Učinkovitost pneumatika, odnosno učinkovitost njihova prianjanja za podlogu se bitno smanjuje ako je dubina profila manja od 2 mm. Rabljeni pneumatici smanjuju učinkovitost kočenja i upravljivost vozila, što najviše utječe na sigurnost vožnje. Pored gaznog sloja pregledajte i unutrašnje i vanjske bočne stranice Vaših pneumatika da nemaju izbočine, posjekotine ili raspukline.
Vožnja s premalo ili previše napumpanima pneumaticima smanjuje upravljivost Vašeg automobila do te mjere da postane nestabilan. Ako mislite na sigurnost obavezno provjerite pritisak. Koji je pritisak ispravan za Vaše pneumatike možete naći u priručniku Vašeg vozila. Ispravan pritisak utječe na dugovječnost pneumatika, povećava Vašu sigurnost i omogućava optimalan kontakt s podlogom. Ne zaboravite - premali pritisak u gumama ne možete primjetiti golim okom.,
Redovito provjeravajte istrošenost guma.Ako je površina Vaših pneumatika neravnomjerno istrošena po cijeloj površini, to je vjerojatno zbog previsokoga ili preniskoga pritiska. Ako je istrošen samo jedan rub to je posljedica nepravilne podešenosti geometrije kotača. U takvom slučaju trebate stručnu pomoć i provjeru na specijaliziranoj opremi. Nemojte dvojiti, ukoliko posjetite Vulco servis to Vam neće oduzeti puno vremena, a i neće koštati koliko možda mislite.
Nemojte štedjeti na rezervnim pneumaticima.Ako nikada ne upotrebljavajte rezervnu gumu, vrlo je važno da je ista u dobrom stanju. Bolje je problem otkriti u garaži, nego kad ste na putu. Pored toga, ako montirate neispravnu rezervnu gumu, učinili ste prometni prekršaj.
Ako s nekom od guma nešto ne valja, najprije morate misliti na sigurnost. Ako vozilo stoji, ne pokušavajte ga voziti jer tako ugrožavate svoju sigurnost i sigurnost ostalih sudionika u prometu.
Ako dođe do problema u vožnji, npr. do neočekivanoga i nenadanoga vrludanja odmah pokušajte smanjiti brzinu (najbolje do kraja stati ili smanjiti brzinu na 10 km/h) i maknuti se s prometnice. NE mijenjajte gumu na zaustavnoj traci jer ćete tako ugroziti vlastitu sigurnost. Pronađite najbliži telefon i pozovite pomoć.
Ako ste upalili svjetla upozorenja, motor je ugašen i mjenjač u praznom hodu (ako imate manualni mjenjač), ručna kočnica aktivirana - spremni ste se primiti posla. Počnimo od početka. Gume ne možete promijeniti, morate zamijeniti cijeli kotač. Ali ne brinite, nije tako teško kako se možda u prvi čas čini.
Ako je sve u redu Vaš se akumulator puni dok se Vi vozite. Ako dođe do kvara ili ostavite uključenog strujnog potrošača dok ste parkirani, akumulator će se prazniti, ali ne i puniti.
Ako nakon toga pokušate startati motor najvjerojatnije nećete uspjeti.
Provjerite da li je uključen kakav električni potrošač (unutarnji ili vanjski). Ako je, isključite ga.
Pričekajte 20 minuta i ponovno pokušajte pokrenuti motor jer je toliko potrebno da se akumulator regenerira i skupi dovoljno snage za pokretanje elektropokretača. Stisnite palčeve i okrenite ključ, možda motor upali.
Ako Vam se gore opisano često događa, a da nije ostao uključen električni potrošač, vjerojatno se radi o ozbiljnijem problemu. U takvom slučaju je neophodno da nam se javite kako bismo Vam detaljno pregledali akumulator.
Jeste li preko noći ostavili upaljena svjetla? Ne brinite. Prazan akumulator lako ponovno stavite u funkciju. Naravno, ako imate punjač akumulatora.
I ponovno se možete voziti. Ako ćete se voziti 20 minuta s time da su svi električni potrošači isključeni, Vaš će se akumulator napuniti.
Ako nemate punjača akumulatora, lako si možete pomoći upotrebom spojnih kabela.
Prepoznatljiv akronim će Vam pomoći da si zapamtite - GaBLE - Good and Bad, Live (+) then Earth (-).